Garantie en klachten

Service staat bij Spectral voorop! We doen er dan ook alles aan dat u tevreden bent met het door u gekochte product en onze service. Mocht er onverhoopt toch een garantiekwestie of klacht zijn, dan vindt u hier meer informatie over de te ondernemen stappen.

Al onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd voordat deze worden verzonden. Mocht u onverhoopt toch een defect opmerken aan het door u aangeschafte product, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail te sturen naar service@spectral.nl onder vermelding van uw ordernummer.

Wij vragen u om foto's te maken van het defect en deze in hoge resolutie mee te sturen als bijlage bij de e-mail.

Na ontvangst van uw bestelling is het belangrijk dat u het aangeschafte product zorgvuldig nakijkt op eventuele gebreken zodat er binnen 24 uur een melding bij ons bekend is, om zo eventuele discussie te voorkomen wanneer u dit langer op zich laat wachten.

De garantietermijn op de Just-Racks en Just-Mounts producten bedragen 3 jaar bij normaal en deskundig gebruik.

Wilt u zeker zijn van een snelle afhandeling van uw klacht dan vragen wij u om altijd eerst telefonisch contact met ons op te nemen en zo het probleem telefonisch aan ons voor te leggen.

Spectral B.V.
Tel. 0341 46 22 00

Laatst bekeken